perjantai 29. heinäkuuta 2022

ELOKUU 2022 – tulostettava kalenteri

 


Vikkelä rapukuu

Tiiättekö mitä? Olinkin sitten onnistunut sekoittamaan leijonan ja ravun kuukaudet keskenään sekaisin, huuups!  Mutta eipä tuolle nyt enään mitään mahda ja jos ottaa asian yhtä rennosti kuin minä niin hyvä niin :) Faktahan on jokaiselle meistä välillä sattuu kömmähdyksiä vaikka kuinka pilkuntarkka ihmisenä oikeasti onkin, eikös? 

Tuosta tarkkuudesta itse asiassa olen saanut elämäni varrella aika paljon kuulla (hyvässä ja pahassa) ja tuo on sellainen asia, mitä olen tietoisesti yrittänyt elämäni varrella parantaa, eli siis höllentää. Joskus nuorempana olin erittäin tarkka KAIKESSA tekemisessäni mutta nykyään olen yrittänyt opetella vähän rennompaa otetta asioihin. 

Mutta on tuossa rapukuvassa sentään jotain hyvää...onhan nyt muutama päivä sitten ravustusaika alkanut eli sinällään ajankohtainen kuva kalenteriin kyllä :) Ja mitä tuohon ravun vikkelyyteen vielä tulee, niin vikkelältähän elokuu aina tuntuu. Lomat loppuu, koulut alkaa, harrastukset alkaa, syksy alkaa hiipimään ja mitä kaikkea vielä...lista on ihan loputon, joten tuo tuleva kuukausi varmasti menee erittäin vikkelästi läpi!



Vikkelän elokuun 2022 saat ladattua ja tulostettua itsellesi täältä –>


Terkuin,

Nina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti