keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Kesäkuun 2016 tulostettava seinäkalenteri



Niin se kesä tuli

Itse asiassa kesä tulikin nopeammin, kuin ensin kuvittelinkaan. Toukokuussa on yleensä saanut hytistä mutta eipä tänä vuonna – ihanaa sanon minä.

Noh, on tuossa kesäkuussa ollut paljon silti odotettavaa, ei se odottelu pelkästään säähän ole liittynyt, ainakaan minulla. Jälkikasvun kesäloma alkaa, ehkä omatkin lomat joskus, reissua tulee ja kaikkea kivaa kesäpuuhaa. Mutta arvaatteko, mitä mä odotan ehkä eniten?




Uskaltaisko heittää talviturkin pois?

Jep, tätä mä arvon ja pähkäilen joka ikinen kesäkuu, viimeistään sinä "oikeana" kesäpäivänä, nimittäin juhannuksena. Jos tuumaat, että mitäs ihmettä siinä on, niin mä oon vaan niiiiiin vilukissa, että hyvä, jos varvas silloin kastuu. Eli jos sauna on silloin lämmin, saatan meressä käydä pulahtamassa.




Tästä syystä kesäkuun kalenterikin sai vettä kunnolla osakseen. Kesäkuun kalenterin pääset lataamaan ja tulostamaan täältä (klik-klik) –>

Mitenkäs sinä, onko uinti ihan parasta kesässä eikä tunnu missään, vai kuulutko samaan arkajalka-jengiin minun kanssa? Jos on jotain hyviä vinkkejä "rohkeasti sinne veteen vaan" hyppäämisen suhteen, niin mielelläni kuulisin ;)

Nautitaan ihanista kesäpäivistä ja siitä vedestä,

– Nina –



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti